FAQ

Gdzie można kupić produkty FRoSTA Foodservice?

Nasze produkty można kupić niemal u wszystkich najważniejszych dystrybutorów i w największych hurtowniach specjalizujących się w dowożeniu produktów dla punktów gastronomicznych. Kilknij tutaj i zobacz mapę.

W jakim sklepie mogą kupić produkty z tej strony?

Produkty FRoSTA Foodservice przeznaczone są jedynie dla branży HoReCa i klientów gastronomicznych tj. dla restauracji, kantyn pracowniczych, stołówek szkolnych i przedszkolnych, barów, restauracji hotelowych, sieci gastronomicznych, i wszelkich innych punktów gastronomicznych. Kilknij tutaj i zobacz mapę dystrybucji naszych produktów. Lista produktów detalicznych jest dostępna na stronie www.frosta.pl.

W jakich produktach specjalizuje się FRoSTA Foodservice?

FRoSTA Foodservice specjalizuje się w produktach mrożonych wysokiej jakości. W ofercie znajdują się zarówno produkty rybne panierowane i z pieca, z których marka jest najbardziej znana, jak i szeroki asortyment produktów warzywnych, dań gotowych – rybnych, mięsnych i wegetariańskich – a także dodatków skrobiowych, owoców i ziół.

Czy świeże warzywa są lepsze od mrożonych?

Nasze warzywa zamrażamy tuż po zbiorach, za pomocą najnowszych metod zamrażania, co pozwala zachować większość cennych witamin i składników mineralnych. Podczas zamrażania wykorzystujemy tylko zimne powietrze - żadne dodatkowe środki konserwujące nie są potrzebne.

Jak szybko zamrażane są produkty FRoSTY Foodservice?

Warzywa – tuż po zebraniu z pola, w najkrótszym możliwym terminie. np. szpinak w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu zebrania z pola.

Mintaj, który znajduje się w większości naszych produktów jest filetowany i zamrażany bezpośrednio po połowie, na pokładzie statku i w takiej postaci transportowany do naszej fabryki.

Czy FRoSTA Foodservice oferuje produkty wegańskie?

Tak! Mamy coś pysznego dla wegan, jaki i wegetarian. Produkty wegańskie i wegetariańskie łatwo znajdziecie naszej sekcji PRODUKTY.

Co oznacza znaczek MSC na opakowaniach produktów FRoSTA Foodservice?

Prawie 90% światowych zasób ryb jest wyczerpanych, znacznie uszczuplonych lub nadmiernie eksploatowanych. W wodach mórz i oceanów zaczyna brakować ryb, ponieważ łowimy ich więcej niż są one się w stanie rozmnożyć.

Niebieski znak MSC oznacza, że ryba w danym produkcie pochodzi ze zrównoważonych łowisk. Zrównoważony połów, to taki, który nie zagraża ekosystemowi morskiemu (tzn. nie wpływa negatywnie na żywe zasoby morskie, nie poławia gatunków zagrożonych wyginięciem).

Czy panierowane produkty rybne FRoSTY Foodservice nie rozmrażają się podczas podsmażania?

Proces podsmażania jest skonstruowany w specjalny sposób, tak aby produkty nie rozmrażały się w jego trakcie. Bardzo krótki czas trwania oraz następujące bezpośrednio po nim szybkie mrożenie, gwarantują, że ryba pozostaje zamrożona, a panierka jest pysznie chrupiąca.

Jak to możliwe, że filety rybne FRoSTY Foodservice są bez ości?

Jest to możliwe dzięki specjalnym, precyzyjnym technikom filetowania, które umożliwiają usunięcie wszystkich ości tzw. PBO - to przyjęty standard jakości w przetwórstwie rybnym, który gwarantuje, że z fileta zostały usunięte drobne, elastyczne ości, zwane ośćmi szpilkowymi. Jednak w mięsie ryby znajdują się także tzw. wyrostki ościste, czyli niewielkie, giętkie ości. Ryba jest surowcem naturalnym i mimo restrykcyjnej kontroli możliwe jest, że w naszym produkcie znajdą się takie właśnie wyrostki. PBO nie oznacza, że produkt, jest w 100% zawsze całkowicie bez ości, lecz że producent dołożył wszelkich starań, aby ości się w nim nie znalazły. Tym samym minimalizuje się ryzyko wystąpienia ości.

Dystrybutor w regionie:

Produkty FRoSTA Foodservice dostępne są w: