FRoSTA dla Oświaty

Od lat wspieramy stołówki w szkołach i przedszkolach, dostarczając produkty, które spełniają oczekiwania dzieci oraz personelu odpowiedzialnego za przygotowywanie posiłków. Nasze paluszki rybne co tydzień trafiają na stoły tysięcy uczniów, a szeroka gama naszych innych wyrobów doskonale wpisuje się w rygorystyczne wymogi żywieniowe obowiązujące w placówkach edukacyjnych. FRoSTA Foodservice dostarcza nie tylko uwielbiane przez dzieci produkty, ale też pomaga zredukować czas potrzebny na przygotowanie posiłków przez personel kuchenny, oferując produkty proste w obróbce i łatwe do porcjowania.

Wspieramy edukację w Polsce, oferując jednak coś więcej niż tylko wysokiej jakości, wygodne w przygotowaniu produkty!

Z programem "FRoSTA dla Oświaty" masz szansę zdobywać nagrody, które wzbogacą Twoją placówkę. Głośniki mobilne, zestawy piłek, mikroskopy czy pufy – to tylko część z upominków, które możesz otrzymać, kupując nasze produkty. Zapoznaj się z poniższymi dokumentami i dołącz do programu!

Zamieniaj cotygodniowe zakupy na praktyczne prezenty dla swoich uczniów!

    Zapoznaj się z Regulaminem i zgłoś się do Programu
    Zdobywaj Punkty za zakupy min. 2 produktów FRoSTY
    Zamieniaj Punkty na atrakcyjne nagrody

Formularz Zgłoszeniowy Programu "FRoSTA dla Oświaty"

Aktywny od 30.09.2024

Zapoznałem się z warunkami ochrony danych, poniższym regulaminem i zgadzam się na .

Program "FRoSTA dla Oświaty" - ważne dokumenty

Często zadawane pytania (FAQ):

Co muszę zrobić, by otrzymać punkt?

Aby otrzymać punkt, Uczestnik powinien:

1. Zapoznać się z regulaminem i pozostałymi dokumentami.
2. Zarejestrować się w programie wypełniając powyższy formularz.
3. Dokonać zakupu min. 2 produktów FRoSTY Foodservice za kwotę min. 1200 zł
4. Wysłać emaila z potwierdzeniem zakupu - FV na adres oswiata@frosta.com

Czy muszę zgłosić chęć zdobycia punktu od razu po zakupie?

Uczestnik może zgłosić chęć zdobycia punktu w dowolnym momencie obowiązywania programu poprzez wysłanie FV na adres oswiata@frosta.com.

Czy mogę otrzymać więcej punktów za jedno zamówienie?

Nie. Uczestnik może otrzymać max. 1 pkt za jedno zamówienie zgodne z powyższym regulaminem.

Na co mogę wymienić zdobyte punkty?

Uczestnik może wymienić punkty w dowolny sposób na wybraną przez siebie nagrodę zgodną z "Listą Nagród".

Przykład:
Uczestnik zdobywa 8 pkt, postanawia wymienić punkty na 3 nagrody z kategorii "1 punkt" oraz 1 nagrodę z kategorii "5 punktów".