Promocja Mikołajkowa

Regulamin promocji „Mikołajki z FRoSTA Foodservice”

  1. Organizatorem promocji jest FRoSTA Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Witebska 63, 85-778 Bydgoszcz, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000060990, NIP: 1132055642, REGON 01321546600000, kapitał zakładowy 35.000.000 PLN, zwana dalej „Organizatorem”.
  2. W odniesieniu do oferty „Mikołajki z FRoSTA Foodservice” obowiązują ogólne warunki programu „FRoSTA dla Oświaty”. Oferta jest przeznaczona wyłącznie dla zarejestrowanych uczestników programu „FRoSTA dla Oświaty”.
  3. Wszelkie zgłoszenia zakupów zrealizowanych w okresie promocyjnym, rozumianym jako okres od 9.12.2024 do 14.12.2024 włącznie będą premiowane przyznaniem dodatkowego punktu.
  4. Aby skorzystać z oferty, członkowie programu „FRoSTA dla Oświaty” muszą zgłosić promocyjny zakup max. do 17.12.2024 włącznie poprzez wysłanie dokumentu potwierdzającego zakup towarów (fakturę VAT lub dokument typu WZ, w przypadku gdy placówka oświatowa dokonuje zamówienia za pośrednictwem innych instytucji samorządowych, przy czym na dokumencie musi znajdować się wyraźna informacja, że towar jest przeznaczony dla placówki oświatowej ubiegającej się o przyznanie punktu) na adres oswiata@frosta.com. W treści wiadomości powinni wpisać „Mikołajki z FRoSTA Foodservice”. Zgłoszenia przesłane po tym terminie nie będą premiowane dodatkowymi punktami i będą rozliczane wg. standardowego naliczenia zgodnego z regulaminem programu „FRoSTA dla Oświaty”.
  5. Organizator promocji zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako
    a) Zmiana przepisów prawa regulujących zasady i organizację przeprowadzania promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki organizatora i uczestników promocji;
    b) Przedłużenie lub skrócenie terminu obowiązywania promocji;
    c) Zmiana sposobu przeprowadzania promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi.
    1. W przypadku dokonania zmiany w regulaminie, organizator udostępni tekst jednolity regulaminu poprzez jego publikację na stronie www.frostafoodservice.pl. Zmiana regulaminu nie wpływa na zamówienia złożone w ramach promocji przed dokonaniem zmiany.
    2. Wszelkie reklamacje dotyczące promocji można zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres e-mail oswiata@frosta.com. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie opisu przyczyn uzasadniających reklamację. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 od dnia ich otrzymania przez organizatora promocji. Procedura reklamacyjna przyjęta przez organizatora promocji nie narusza w żaden sposób uprawnień przyznanych uczestnikowi promocji na mocy powszechnie obowiązującego prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
    3. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym regulaminie będą miały zastosowanie postanowienia regulaminu programu „FRoSTA dla Oświaty” dostępnego na stronie www.frostafoodservice.pl

      Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie regulaminu zapytaj naszego konsultanta wypełniając formularz kontaktowy.
    Kiedy otrzymam punkty?

    Przykład:
    Uczestnik  dokonał w dn. 14.12.2024 zakupu 2 produktów FRoSTA Foodservice po 1000 zł każdy, za łączną kwotę 2000 zł. Wysłał fakturę VAT za zakup wspomnianych produktów na adres oswiata@frosta.com w dn. 17.12.2024. W ten sposób uczestnik uzyska 2 punkty w programie „FRoSTA dla Oświaty” (1 punkt wg. regulaminu „FRoSTA dla Oświaty” oraz 1 dodatkowy punkt wynikający z regulaminu promocji „Mikołajki z FRoSTA Foodservice”.

    Kiedy nie otrzymam punktów?

    Przykład 1:
    Uczestnik  dokonał w dn. 14.12.2024 zakupu 2 produktów FRoSTA Foodservice po 1000 zł każdy, za łączną kwotę 2000 zł. Wysłał fakturę VAT za zakup wspomnianych produktów na adres oswiata@frosta.com w dn. 18.12.2024. W ten sposób uczestnik uzyska 1 punkt w programie „FRoSTA dla Oświaty”. Nie otrzyma dodatkowego punktu gdyż wysłał fakturę po wyznaczonym terminie.

    Przykład 2:
    Uczestnik  dokonał w dn. 17.12.2024 zakupu 2 produktów FRoSTA Foodservice po 1000 zł każdy, za łączną kwotę 2000 zł. Wysłał fakturę VAT za zakup wspomnianych produktów na adres oswiata@frosta.com w dn. 17.12.2024. W ten sposób uczestnik uzyska 1 punkt w programie „FRoSTA dla Oświaty”. Nie otrzyma dodatkowego punktu gdyż dokonał zakupu poza okresem promocyjnym.